نمونه هایی دیدنی از عکاسی مفهومی و خلاقانه!!
 
تفریح و سرگرمی


معمولا این پیام توسط تعدادی سمبل های انتزاعی رسانده میشود که خود بیننده میتواند آن را تفسیر کند. اگرچه اغلب عکاسان قصد معینی دارند که میخواهند همان را پیش ببرند، اما...
عکاسی مفهومی به نوعی از عکاسی میگویند که عکاس بر خود واجب میداند که با عکسش مفهوم یا پیامی را به بیننده منتقل کند. معمولا این پیام توسط تعدادی سمبل های انتزاعی رسانده میشود که خود بیننده میتواند آن را تفسیر کند. اگرچه اغلب عکاسان قصد معینی دارند که میخواهند همان را پیش ببرند، اما معمولا بیننده ها عکس را با معنای متفاوتی تفسیر میکنند.
دراینجا ما عکس های هنرمندی به نام Ibai Acevedo را نشان داده ایم تا الهام بخش شما باشد. این عکاس 25 ساله اهل بارسلونای اسپانیاست. سبک او تلفیقی از واقعیت و خیال است با مقدار کمی آهنگ و بافت..
او با گرفتن چنین عکس هایی کار خارق العاده ای انجام داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, :: 1:32
ساحل

درباره وبلاگ


با سلام به بازدید کنندگان عزیز من سعی کردم در این وبلاگ از هر موضوعی مطالب جالب ارائه دهم تا مورد توجه شما قرارگیرد، انتظار میرود تا با پینهادات و نظرات سازنده شما دوستان گرامی مرا در انتخاب موضوعات راهنمایی کنید و هر آنچه را که می پسندید بنویسم . با آرزوی موفقیت همه شما یا حق
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس saranj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.